Laman ini bermatlamat menjadi satu pusat rujukan untuk senario politik di Malaysia dengan merujuk kepada 3 sumber yang berbeza iaitu sumber bebas(malaysiakini), sumber barisan nasional(Berita Harian), dan sumber pakatan rakyat(Harakah Daily). Diharap dengan merujuk kepada 3 sumber ini, dapat menjadikan laman ini satu laman pusat sumber politik malaysia yang adil dan saksama

MASUKKAN EMEL ANDA UNTUK MENGETAHUI BERITA POLITIK 3 SUMBER TERUS KE EMEL ANDA

Disediakan oleh Google FeedBurner & Laman Sumber Politik Malaysia Adil dan Saksama

MALAYSIAKINI (SUMBER BEBAS)

Berita Utama Malaysiakini

HARAKAH ONLINE (SUMBER PAKATAN RAKYAT)

Berita Utama HarakahDaily

BERITA HARIAN(SUMBER BARISAN NASIONAL)

Berita Terkini: Berita Harian Malaysia

PENAFIAN: PEMILIK LAMAN WEB SUMBER POLITIK MALAYSIA TIDAK BERTANGGUNGJAWAB TERHADAP SEGALA KESAN BAIK DAN BURUK YANG BERLAKU HASIL MAKLUMAT DIPEROLEHI MELALUI LAMAN WEB INI. SEGALA MAKLUMAT ADALAH HAK MILIK MUTLAK DAN TANGGUNGJAWAB PEMILIK SUMBER ASAL

Wednesday, April 21, 2010

Sumber BN(Berita Harian) : 414 anak jati Hulu Selangor dapat tawaran politeknik, pinjaman PTPTN

21 April 2010
HULU SELANGOR: 414 orang anak jati Hulu Selangor dapat tawaran Politeknik dan pinjaman Perbadanan Tabung Pendidikan Tinggi Nasional Malaysia (PTPTN).

Lebih menggembirakan mereka ialah surat tawaran disampaikan sendiri secara peribadi daripada Menteri Pengajian Tinggi, Datuk Seri Mohamed Khaled Nordin.
Ia adalah bukti kerajaan BN yang prihatin dan sentiasa berusaha untuk meningkatkan tahap pendidikan dan kemahiran rakyat terutama generasi muda. Ia berbeza dengan kempen pembangkang yang sentiasa tanamkan rasa kebencian.

0 comments: