Laman ini bermatlamat menjadi satu pusat rujukan untuk senario politik di Malaysia dengan merujuk kepada 3 sumber yang berbeza iaitu sumber bebas(malaysiakini), sumber barisan nasional(Berita Harian), dan sumber pakatan rakyat(Harakah Daily). Diharap dengan merujuk kepada 3 sumber ini, dapat menjadikan laman ini satu laman pusat sumber politik malaysia yang adil dan saksama

MASUKKAN EMEL ANDA UNTUK MENGETAHUI BERITA POLITIK 3 SUMBER TERUS KE EMEL ANDA

Disediakan oleh Google FeedBurner & Laman Sumber Politik Malaysia Adil dan Saksama

MALAYSIAKINI (SUMBER BEBAS)

Berita Utama Malaysiakini

HARAKAH ONLINE (SUMBER PAKATAN RAKYAT)

Berita Utama HarakahDaily

BERITA HARIAN(SUMBER BARISAN NASIONAL)

Berita Terkini: Berita Harian Malaysia

PENAFIAN: PEMILIK LAMAN WEB SUMBER POLITIK MALAYSIA TIDAK BERTANGGUNGJAWAB TERHADAP SEGALA KESAN BAIK DAN BURUK YANG BERLAKU HASIL MAKLUMAT DIPEROLEHI MELALUI LAMAN WEB INI. SEGALA MAKLUMAT ADALAH HAK MILIK MUTLAK DAN TANGGUNGJAWAB PEMILIK SUMBER ASAL

Tuesday, April 6, 2010

Sumber BN: Muhyiddin umum calon BN Hulu Selangor 15 April

SEPANG: Tan Sri Muhyiddin Yassin berkata, calon Barisan Nasional (BN) bagi pilihan raya kecil Parlimen Hulu Selangor dijangka diumumkan pada 15 April ini.

Timbalan Perdana Menteri berkata, Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Razak, sudah memaklumkan kepadanya mengenai nama calon berkenaan.
Beliau (Perdana Menteri) sudah memaklumkan kepada saya dan saya akan umumkan pada 15 April ini, katanya kepada pemberita selepas menyaksikan Grand Prix Formula 1 Malaysia Petronas 2010 di Litar Antarabangsa Sepang di sini, semalam.
Diminta memberi bayangan mengenai calon berkenaan, Muhyiddin yang akan mengetuai jentera pilihan raya kecil itu berkata ia tidak perlu.

Mengenai sama ada pemilihan calon berkenaan memuaskan hati semua pihak dalam BN, Muhyiddin berkata:

Insya-Allah ..15 haribulan (April) nanti kita akan jelaskan, (beliau) juga orang tempatan... Insya-Allah.

Muhyiddin berkata, sokongan rakyat kepada BN adalah kukuh lebih-lebih lagi selepas Perdana Menteri turun melawat kawasan berkenaan kelmarin.
Selepas Perdana Menteri turun semalam (kelmarin), nampak rakyat kembali menyokong BN dengan lebih nyata dan jelas.

Kita berharap ia akan menjadi gelombang dan (memberikan) momentum, katanya.

0 comments: